15.12.14

LBA!!!

 Hej! Blog został nominowany do LBA. Niestety nie mogę ostatnio skontaktować się z Ańćć. Sama więc odpowiem na pytania i wykonam te inne czynności, jeśli odzyskam z nią kontakt to post będzie edytowany lub pojawi się drugi post. Na razie przechodzę do konkretów.
 A więc... Nominowała mnie Fedemila Forever
Bardzo dziękuję!
 Więc odpowiedzi na pytania:
1. Ulubiony bohater i bohaterka z serialu?
Moją ulubioną bohaterką jest Francesca. Jeśli chodzi o bohatera to nie mogę się zdecydować między Federico, Leónem, Maxim, a Diego ;D Kocham całą czwórkę.
2. Co sądzisz o trzecim sezonie Violetty? 
Bardzo mi się podoba, ale są też minusy. Denerwują mnie blond włosy Violetty, podobnie z fryzurą Maxiego. Alexa jeszcze jako tako trawię, ale Gery... Sami wiecie. Jestem zła również za to, że León, Diego i Gregorio odeszli ze Studia. Ciekawi mnie co kombinuje Milton (o ile coś kombinuje).
3. Gdybyś mogła zmienić coś w naszym fioletowym serialu to co by to było?
Może trochę charakter Leóna. Jest zbyt zazdrosny. Zrobił Vilu awanturę o Alexa, a sam nie widzi co się dzieje z Gery. Jak już wcześniej wspomniałam nie lubię fryzury Violetty, zdecydowanie zostałabym przy tej z 2 sezonu.
4. Gdybyś mogła zamienić się miejscem z jedną postacią serialu to kim byś była?
Francesca! Zdecydowanie. Nawet jeśli tylko na planie to chodziłabym z Diego ;D
5. Czy jedziesz na koncert Violetta live w Łodzi? 
Niestety nie chociaż bardzo bym chciała.
6. Którą parę z serialu lubisz najbardziej?(wyjaśnij swój wybór)
Znowu w rozłamce. Leonetta i Diecesca. Obie pary wyglądają razem tak słodko(jeśli mogę użyć tego wyrażenia).
7. Czy czytasz mój blog? 
Wcześniej się na niego nie natknęłam, ale zerknęłam teraz i muszę powiedzieć, że historia mnie wciągnęła. Zdecydowanie dodam do listy ulubionych blogów.
8. Co zmotywowało Cię do napisania własnego bloga? 
Pierwsze blogi jakie zaczęłam czytać nie były o słynnym argentyńskim serialu. "Kickin it" to moja pierwsza "pasja". Na początku pisałam sobie sama dla siebie na komputerze w notatniku, ale gdy odważyłam się założyć bloga moja wena twórcza i wszystkie pomysły wyczerpały się. Violetta nie interesowała mnie aż tak bardzo póki nie zaczęłam szukać blogów o niej. W ten sposób postanowiłam spróbować szczęścia z tymi bohaterami.
9. Czy masz swoje ulubione blogi? Jeżeli tak to napisz adresy.
- Teraz też mojej nominatorki(wiem, że nie ma takiego słowa). 
http://leonetta-fanfiction.blogspot.com/ (niestety już zakończony)
- http://kickinit-kimjack-mojawersja.blogspot.com/ (jeszcze z wcześniejszej "pasji")
10. Ile masz lat? 
14. Rocznikowo też.
11. Co sądzisz o hejterach serialu?
Szanuję to, że ludzi mają swoje upodobania i może im się nie podobać ten serial, ale jeśli mają jakieś obraźliwe uwagi niech zachowają je dla siebie, albo podzielą się nimi prywatnie z kimś innym nie przepadającym za czymś. 

 A teraz wybaczcie nie potrafię wymyślać pytań:
1. Czy znasz język hiszpański?
2. Co sądzisz o którymkolwiek z moich blogów, jeśli kiedykolwiek coś czytałaś?
3. Jaką parę najbardziej lubisz (niekoniecznie przedstawioną w serialu)?
4. Kto według ciebie najlepiej śpiewa z dziewczyn, a kto z chłopaków?
5. Ile blogów masz? Podaj adres ;D
6. Którą piosenkę z serialu lubisz najbardziej?
7. Jakiego bohatera z serialu najmniej lubicie?
8. Czy wzięłabyś udział w konkursie na one shoty?
9. Twoja ulubiona książka lub film.
10. Od kiedy piszesz bloga?
11. Kogo z obsady chciałabyś poznać? Nie musi to być jedna osoba.

Nominuję:

 Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację i wracam do pisania kolejnej części Świątecznego MIXu ;D
 A... Jeszcze wracając do pytania 8. Jeśli ktoś byłby chętny to napisać na facebook'u, lub zostawić komentarz pod postem o nazwie "Info", jeśli dobrze pamiętam. Nie zwracać uwagi na "przeterminowanie" postu ;D

2 komentarze:

  1. Ja z przyjemnością, wezmę udział w konkursie <3
    Bardzo ciekawe i przemyślane odpowiedzi :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. http://xleonettax.blogspot.com/p/libster-blog-awards.html
    Odpowiedzi :)

    Bardzo dziękuję za nominację! :*

    OdpowiedzUsuń